16 Şubat 2012 Perşembe

Çelik & Çeliknaz

Arçelik, 2002 yılında logosunun değişimini Young&Rubicam Reklamevi tarafından yaratılan "Çelik" ile duyurdu. Arçelik'in teknolojik, yenilikçi marka olduğunun en iyi bu şekilde ifade edilmesi amacıyla bir robot seçildi. Ve sadece bir yıl içerisinde Arçelik’in bilinirlik oranı yüzde 26'dan yüzde 33'e yükseldi. 


2012 ye gelene kadar Çelik'in birsürü reklam filmini izledik, fakat son senelerdeki en büyük atağını "Çelik ve Çeliknaz" ın evlendiğini anlatan reklam filmi ile yaptı. Arçelik'te yeni bir dönemin başladığını çok başarılı bir şekilde anlattılar.


Evet benim hoşuma gitti, biraz uzun olmuş fakat 2002 yılından beri hayatımızda olan ve herkesin tanıdığı Çelik'in artık dünya evine girdiğini görmek sevindirmedi değil :) Ve işte o film...



Dansları çok sevimli değil mi ama :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder