17 Mayıs 2011 Salı

Colgate

Bir başka gerilla pazarlama örneği de Colgate'den. Hem de Colgate, çocukları diş fırçalamaya teşvik etmek için, çok tüketildiğinde diş çürümesine yol açan dondurma ve şekerden faydalanmış. 


Colgate bedava dağıttığı ürünlerin içerisine birer mesaj yerleştirmiş. Dondurma ve şeker bittiğinde tahtadan bir diş fırçası çıkıyor ve üzerinde "Unutma" yazıyor. 



Bir diğer kampanyası ise yetişkinlere yönelik şekilde düzenlenmiş ve pizza kutuları ele geçirilmiş.


İki çalışmada da mesaj aktarımı oldukça başarılı. Colgate bu iki çalışmasıyla hem çocukların hem de yetişkinlerin hafızasında ironik ve kalıcı bir iz bırakıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder