İngiltere'nin başkenti Londra'da kadınlara reklam  göstermeyi amaçlayan interaktif pano bir otobüs durağına yerleştirildi.
Çocuk
  yardım kuruluşu Plan UK'nin 40 saniyelik reklam kampanyasını gösteren 
 akıllı ekran, Londra'nın işlek Oxford Caddesi'ndeki bir otobüs durağına
  yerleştirildi.
İlginç reklam yönteminde, panodaki kamera 
ekranın  önünde duran kişinin yüzünün özelliklerini ölçerek, erkek mi 
kadın mı  olduğuna karar veriyor, kadınsa reklamı gösteriyor, erkekse 
hayır  kuruluşunun web sayfasına ekranı yönlendiriyor.
Reklamda  
yoksulluk ve ayrımcılıkla karşı karşıya bulunan, yaşamlarına nasıl yön  
verecekleri konusunda karar hakkı bulunmayan az gelişmiş ülkelerdeki  
kadın ve genç kızların durumuna dikkat çekiliyor. 
Reklamda kendi
  hayatlarını anlatan İngiltere, Mali ve Tayland'dan 13 yaşında üç kızı 
 gösteren Plan UK yöneticileri, cinsiyet ayrımcılığının farkına 
varmaları  amacıyla reklamı erkeklere göstermediklerini belirtiyorlar.
30
  bin sterline (yaklaşık 83 bin 500 TL) mal olan interaktif reklam  
panosunda gösterilen kampanya ile hayır kuruluşu, yoksul ailelerin  
kızlarına eğitim vermek amacıyla 4 ayda 250 bin sterlin (700 bin TL)  
toplamayı hedefliyor.

 
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder