28 Ağustos 2011 Pazar

Reklam Araştırmaları

Akademetre tarafından Marketing Türkiye dergisinin 2011/16 sayısı için yapılan ve 15-30 Temmuz dönemini kapsayan "Ad-metre" araştırmasının verilerine ve "Gıda-dışı ürün ve hizmet reklamlarının etkinlik ölçün araştırması" kriterine göre ;

Reklam bilinirliği en başarılı reklam kampanyası;
1. Turkcell - Paketini Aşan Özturkcelliler Meditasyonla Rahatlıyor

Reklam bilinirliği en başarısız kampanya;
1. Vodafone - Vodafone'dan Ferah Yaz Fırsatları

Reklamın satın almaya etkisi en başarılı marka;
1. Turkcell - Paketini Aşan Özturkcelliler Meditasyonla Rahatlıyor.
2. Pepsi - İftar Sofrası Hazırlayan Hülya

Reklamın satın almaya etkisi en başarısız olduğu reklam;
1. 11810 - Dans Eden Kızlar 11810

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder